photo_2021-08-16_11-22-46

نصب و راه اندازی بزرگترین دستگاه طلاکوب تمام اتوماتیک شرق کشور

با توجه به نیاز اساسی شهر مشهد و شرق کشور در جهت انجام بسته بندی های فانتزی و لوکس و انواع طلاکوب تا سایز ۱۰۰در ۷۰ سانتیمتر و ارائه خدمات کامل چاپی به شما مشتریان گرامی و همکاران عزیز بر آن شدیم تا بزرگترین دستگاه تمام اتوماتیک طلاکوب را در مشهد نصب و  راه اندازی نماییم ؛ امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را در مجموعه ملل به شما عزیزان ارائه نماییم.

طلاکوب چیست ؟ دستگاه طلاکوب چگونه کار میکند ؟

طلاکوب نوعی چاپ است که بوسیله حرارت روی فویل آغشته به ورق طلایی و پرس روی کاغذ انجام میشود که به آن لترپرس نیز میگوند.طلاکوب با رنگ‌های مختلف از جمله طلایی ، نقره‌ای ، صورتی ، قرمز ، آبی و … انجام میشود که دارای برق و متالیک است و  به دو صورت دستی و ماشینی انجام می‌شود.

برای انجام عملیات طلاکوب نیاز به یک کلیشه می باشد که طلا را روی کاغذ حک میکند.سپس یک لایه نازک از ورق مخصوص طلاکوب را روی کاغذ و بین کلیشه پرس و داغ میکنند.

اینکه یک محصول چاپی و بسته بندی در کدام قسمت آن طلاکوب شود توسط طراح گرافیک تعیین میشود که بسیار مهم است و به زیبایی و چشم نوازی محصول بسته بندی کمک می کند.

چاپ ملل دارای دستگاه طلاکوب تمام اتوماتیک تا سایز ۱۰۰ در ۷۰ می باشد که می تواند با یک ضرب تعداد زیادی بسته بندی تولید نماید این سایز دارای دو اهمیت است :

– طلاکوب انواع پوستر و کاغذهای کادو فانتزی در ابعاد بزرگ

– تولید محصولات بسته بندی غذایی ، صنعتی ، دارویی و آرایشی بهداشتی  با تیراژ بالا و سرعت تولید بالا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *