انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و شورای شهر مشهد

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و شورای شهر مشهد

با توجه به انتخابات پیش رو مجموعه چاپ ملل با ارائه محصولات انتخاباتی آماده همکاری با شما برای حضور قدرتمند در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و شورای شهر مشهد می باشد.
از آنجا که چاپ ملل به عنوان یکی از بهترین چاپخانه های کشور چندین دوره افتخار همکاری با کاندیداهای محترم را از سراسر کشور در زمینه چاپ و تبلیغات داشته است، برای سال ۱۴۰۰ نیز برنامه های ویژه ای برای تبلیغات سیاسی کاندیداهای گرامی در نظر گرفته است تا با صرفه جویی در هزینه ها بتوانند بیشترین بازدهی را داشته باشند.
مهمترین اصل در تبلیغات انتخاباتی دیده شدن است؛ پوستر انتخاباتی تاثیر باورنکردنی در تبلیغات انتخاباتی داشته است و هنوز هم به عنوان یکی از بهترین راه ها برای پیشبرد اهداف و شناخت نامزدها می باشد.
-چاپ پوستر انتخاباتی : پوستر انتخاباتی برای اهداف خاصی مثل معرفی کاندیدا، رزومه، عکس و حتی شعار انتخاباتی به کار می رود. چاپ پوستر انتخاباتی برای افرادی که می خواهند توجه بیشتری را به سمت خود جلب کنند و در معرض دید عموم قرار بگیرند تاثیر بی نظیری دارد. در واقع چاپ پوستر انتخاباتی در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دارد.
چاپ تراکت انتخاباتی : یکی از راه های تبلیغات انتخاباتی چاپ تراکت است. شما می توانید با سفارش تراکت انتخاباتی در سایزهای مختلف در تیراژهای بالا . متناسب با شهر خود، بصورت مویرگی افراد را مورد هدف خود در انتخابات پیش رو قرار دهید.
چاپ بروشور انتخاباتی : استفاده از بروشور انتخاباتی نیز می‌تواند در این راه به شما کمک بسیاری کند و اطلاعات کاملی از جمله معرفی نامزد، بیوگرافی، سوابق تحصیلی و شغلی و همچنین برنامه ها، چشم اندازها و اهداف کاندیدا را در برداشته باشد و همچنین اطلاعات تماس نامزد انتخابات نیز در بروشور درج می شود.
برای این که بتوانید مخاطب خود را برای رای دادن ترغیب کنید باید یک سری از اصول تبلیغاتی را در طراحی و عکاسی رعایت کنید. چاپ ملل با داشتن تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی،عکاسی و چاپ‌های تبلیغاتی راه را برای شما هموار می‌کند.

نکات مهم در چاپ انتخاباتی
۱-نام نماینده مجلس
۲-عکس حرفه‌ای از کاندیدا
۳-شعارهای انتخاباتی خود

عکس انتخاباتی قوی کمک می‌کند تا اقتدار خود را نشان دهید . مجموعه ملل مجهز به آتلیه عکاسی حرفه‌ای انتخاباتی برای ثبت اقتدار شما در انتخابات می باشد.
طرح تبلیغاتی اصولی ، استفاده درست و بجا از یک کمپین تبلیغاتی در انتخابات می‌تواند درصد احتمال برد شما را در انتخابات ۱۴۰۰ دو چندان کند.
چاپ ملل با کیفیت درخشان و بهره گیری از به‌روزترین دستگاه‌های روز دنیا و استفاده از کادری حرفه‌ای آماده همکاری با شما برای کسب نتیجه بهتر در انتخابات می‌باشد.
با کمک طراحان حرفه‌ای فعال در تیم ملل و سیستمهای چاپ بروز می‌توانید بهترین نتیجه را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *