چرا چاپ ملل ؟

چرا چاپ ملل ؟

در حال حاضر چاپخانه‌های بسیاری در مشهد و دیگر شهرهای کشورمان در حال فعالیت می‌باشند، اما برای سفارش یک کار چاپی خوب معیارهایی وجود دارد که دانستن این اطلاعات می‌تواند تاثیر به سزایی در انتخاب یک چاپخانه‌ی خوب برای شما به ارمغان آورد.

اولین نکته مهم در انتخاب یک چاپخانه‌ی خوب برای سفارش امور چاپی سابقه‌ی آن چاپخانه، توانایی و قابلیت‌های تکنولوژیک، متخصصان مجرب  برای ارائه راهکارهای خلاق، آگاه بودن از اصول و استانداردهای چاپ، ویژگی‌های تبلیغاتی، زیبایی‌شناختی، رنگ‌شناسی برای چاپ مناسب و تنوع ارائه خدمات به مشتریان است.

دومین خصوصیت مهم برای یک چاپخانه حرفه‌ای دستگاه و تجهیزات به‌روز آن است.  هرچه دستگاه‌های چاپی پیشرفته‌تر بوده و کالیبراسیون دقیق‌تری داشته باشند عمل چاپ با دقت و کیفیت بالاتری انجام می‌گیرد. چراکه این دستگاه‌های چاپ هستند که به یک چاپخانه معنا می‎دهند و از این رو هرچه دستگاه‌های چاپ جدیدتر باشند و تکنولوژی به کار رفته در آنها  نوین‌تر باشد، علاوه بر افزایش کیفیت امور چاپی، زمان چاپ را هم به صورت چشمگیری کاهش می‌دهند.

مجموعه چاپ ملل مجهز به بروزترین و پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی با بالاترین استانداردهای جهانی را داراست بطوری که می توان بدون اغراق این چاپخانه را مجهزترین چاپخانه

شرق کشور نامید.

سومین نکته مهم جهت انتخاب یک چاپخانه خوب، هزینه چاپ در آن چاپخانه است به طور کلی یک استاندارد و محدوده قیمتی در صنعت چاپ وجود دارد اما آنچه این محدوده را متغیر می‌کند تجهیزات، مواد اولیه با کیفیت و به روز بودن دستگاه های به کار برده شده یک چاپخانه است.

در حال حاضر با توجه به وجود چاپخانه های بسیار، هزینه های امور چاپی متفاوت بوده و به علت بازار رقابتی حاکم و شرایط فروش هر چاپخانه، هزینه چاپ موضوعی حائز اهمیت برای سفارش دهندگان می باشد چاپ ملل با کیفیت ترین کارها را با هزینه ای مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می دهد.

چهارمین موضوع برای انتخاب یک چاپخانه مناسب برای امور چاپی شما، خدمات پس از فروش و تعامل شرکت با مشتریان است. برخورد پرسنل، مشتری مداری، کیفیت خدمات پس از چاپ و مشاوره های لازم جهت افزایش بهره وری از تبلیغات، بی شک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود که علاوه بر رضایت بیشتر مشتریان باعث افزایش راندمان تبلیغات نیز خواهد شد.

سرعت در چاپ و تحویل به موقع امور چاپی از دیگر اهمیت های انتخاب یک چاپخانه می باشد، از این رو چاپخانه ملل برای بالا بردن کیفیت امور چاپی و سرعت چاپ، همواره از به روز ترین و بهترین دستگاه های چاپ استفاده می نماید تا علاوه بر افزایش رضایت مشتریان خود، بتوانیم قدردان اعتماد مشتریان نیز باشیم.

مبحث بعدی توانایی و آگاهی یک چاپخانه نسبت به کنترل کیفیت محصولات چاپی است.به‌طور کلی کنترل کیفیت یکی از مواردی است که هم در مرحله پیش از چاپ و هم پس از آن باید مورد توجه قرار گیرد.

چاپخانه ملل با دارا بودن همه مشخصات بهترین چاپخانه به عنوان یکی ایده ال ترین چاپخانه ها مشغول به کار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *