بسته بندی و چاپ جعبه مقوایی

بسته بندی و چاپ جعبه مقوایی

پرکاربردترین جعبه در بازار، جعبه مقوایی است. مقوا محبوب ترین و پرمصرف ترین ماده برای جعبه سازی می باشد. این نوع مقوا به دلیل تنوع در بافت، وزن و جنس نیاز تعداد زیادی از صنایع و محصولات را پوشش می‌دهد اما باید توجه کرد که نوع مقوا و محصول باید با هم مطابقت داشته باشد. مثلاً در چاپ جعبه دارویی باید از مقوای ایندربرد استفاده شود. به صورت کلی بسته به نوع محصول ، کاربرد و میزان استحکام مورد نیاز جعبه، نوع جعبه مقوایی مشخص می‌شود .

در صنعت چاپ جعبه چندین نوع مقوا مورد استفاده قرار میگیرد از جمله مقوای پشت طوسی ،کرافت، مقوای ایندربرد، مقوای پشت سفید، هاردباکس، مقوای گلاسه و … .

چاپ جعبه و بسته ‌بندی توان جذب فروش محصولات شما را بیشتر می‌کند. نظر مشتری را در هنگام خرید به خود جلب می‌کند و این در صورتی محقق میشود که چاپ جعبه مقوایی با بالاترین کیفیت به لحاظ کاربری، طراحی، چاپ و جنس صورت گیرد.در بسته بندی های جعبه عمدتا از مقوا استفاده می شود، در چاپ جعبه مقوایی اطلاعاتی مانند: نام محصول، برند و مشخصات کلی آن در نظر گرفته شده و  طبق طرح بندی و المان های سفارش دهندگان به چاپ و تولید نهایی می رسد.

در عصر امروز چاپ جعبه مهم ترین عامل جذب مشتریان است. هرچه کیفیت طراحی و خلاقیت در چاپ جعبه ها بیشتر باشد، محصولات شانس بیشتری برای فروش دارند و البته برند تولیدکنندگان نیز بیشتر و بهتر شناخته می شود. ساخت جعبه مقوایی در اندازه های کوچک و بزرگ در اشکال مربع ، مستطیل ، کشویی و . . . با کیفیت عالی و قیمت مناسب در مجموعه ملل توسط بروزترین و پیشرفته ترین دستگاهها و مجربترین کارشناسان از طراحی تا بسته بندی انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *